مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-17سياسي

هشدار درباره گسترش کرونا/تحلیل های برجامی/ادامه چالش قطعی آب و برق


خیز صعودی کرونا در سراسر کشور / برجام/ قطعی آب و برق از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- خیز صعودی کرونا در سراسر کشور / برجام/ قطعی آب و برق از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشدار رییس جمهور درباره خیز صعودی پیشروی کرونا در سراسر کشور در صدر اخبار پربازدید امروز بود.

حجت الاسلام و المسلمین به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقام های اروپایی به تازگی یک طرح سه مرحله ای برای طولانی تر کردن آنچه بازه زمانی گریز هسته ای ایران توصیف شده، ارائه کرده اند.

این روزنامه مدعی شد که مقامات آمریکایی و اروپایی اکنون برآورد می کنند که زمان گریز هسته ای ایران برای ساخت سلاح کاهش یافته و این کشور می تواند ظرف دو تا سه ماه به مواد شکافت پذیر لازم برای ساخت بمب اتم دست پیدا کند.

برخی اخبار دیگر با محوریت ایران وآمریکا را در لینک های زیر بخوانید.

*** مشکلات حوزه آب و برق و قطعی های اخیر هم از موضوعات چالش برانگیز این روزهاست و عملکرد مسولان در این حوزه با انتقادات بسیار مواجه شده است.

در همین رابطه ضرورت مدیریت یکپارچه خاموشی ها در سطح کشور مدیریت به صورت عادلانه و برنامه محور مورد تاکید نماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به اینکه مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره گسترش کرونا/تحلیل های برجامی/ادامه چالش قطعی آب و برق

هشدار درباره گسترش کرونا/تحلیل های برجامی/ادامه چالش قطعی آب و برق