مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-17سياسي

فرماندار رشت: اعتبارات جذب شده پارسال معیار توزیع اعتبارات در امسال خواهد بود


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اعتبار جذب شده دستگاه های اجرایی در سال گذشته معیار توزیع اعتبارات در امسال خواهد بود، ادامه داد: اگر میزان تخصیص اعتبار سال گذشته اداره ای از میانگین استانی کمتر باشد امسال هم به اندازه همان سال گذشته اعتبار به آن اداره تخصیص خواهد یافت.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اعتبار جذب شده دستگاه های اجرایی در سال گذشته معیار توزیع اعتبارات در امسال خواهد بود، ادامه داد: اگر میزان تخصیص اعتبار سال گذشته اداره ای از میانگین استانی کمتر باشد امسال هم به اندازه همان سال گذشته اعتبار به آن اداره تخصیص خواهد یافت.

علی فتح اللهی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان رشت که با حضور نمایندگان مردم در مجلس در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال با توجه به گرمای بی سابقه ای که بنا بر گزارش هواشناسی در چنددهه اخیر بی سابقه بوده است، اثرات این گرما را در بخش کشاورزی، برق و مصرف آب شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رشت افزود: یقینا با وجود نیازهای شهرستان، این اعتبارات نمی تواند جوابگوی همه بخش ها باشد، شهرستان رشت به عنوان مرکز استان خدمات آن فقط به مردم این شهرستان تعلق ندارد بلکه شامل همه استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رشت: اعتبارات جذب شده پارسال معیار توزیع اعتبارات در امسال خواهد بود

فرماندار رشت: اعتبارات جذب شده پارسال معیار توزیع اعتبارات در امسال خواهد بود