مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-17اجتماعي

اجرای طرح توانمندسازی زنان آسیب دیده در شیراز


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس از اجرای طرح توانمندسازی برای 100 زن آسیب دیده اجتماعی کلانشهر شیراز با همکاری یک سازمان مردم نهاد، - ایسنا/فارس معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس از اجرای طرح توانمندسازی برای 100 زن آسیب دیده اجتماعی کلانشهر شیراز با همکاری یک سازمان مردم نهاد، خبر داد.

اسماعیل اکبری شنبه 26 تیر در حاشیه اجرایی شدن طرح توانمندسازی زنان آسیب دیده، گفت: در طرح توانمندسازی زنان آسیب دیده از اختلافات خانوادگی یا طلاق، شاهد برخی از مشکلات مانند نداشتن مهارت های زندگی و شغلی بوده ایم.

این مقام قضایی در استان فارس افزود: بسیاری از زنان و دختران حاصل از خانواده های پرتنش و طلاق به دلیل نداشتن مهارت زندگی و شغلی و عدم استقلال مالی، در معرض آسیب های ناشی از طلاق هستند و دچار مشکلات زیادی می شوند.

وی با اشاره به بررسی راهکارهای مختلف برای چاره اندیشی این مشکل، اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده تفاهمی را با سازمان مردم نهاد امید فردا ، منعقد شد تا زنانی که در دادگاه خانواده و مراجع قضایی پرونده دارند و براساس راهکارهای قانونی امکان حمایت آنها از طریق نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد وجود ندارد، از طریق این سازمان مردم نهاد مورد حمایت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی زنان آسیب دیده در شیراز

اجرای طرح توانمندسازی زنان آسیب دیده در شیراز