مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-17اقتصادي

شمارش معکوس تعطیلی دامداری های نهاوند/ سود از آنِ دلالان، زیان از آنِ دامداران!


گرانی نهاده های دامی شمارش معکوس تعطیلی دامداری ها را آغاز کرده و در صورت عدم چاره اندیشی تا پایان سال اغلب واحدها تعطیل می شوند و دامداران می مانند و کلی بدهی و ضرر و زیان اقتصادی برای کشور.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ دامداران و کشاورزان به عنوان دو رکن مهم را سپری نمی کنند و حال و روز خوشی ندارند.

گرانی بیش از حد نهاده های دامی نفس آنان را به شماره انداخته و شمارش معکوس تعطیلی واحدهای دامداری را آغاز کرده، وضعیت به گونه ای است که در صورت عدم چاره اندیشی اصولی و ضربتی تا پایان سال اغلب این واحدها تعطیل شده و دامداران می مانند و کلی بدهی و ضرر و زیان ناشی از مشکلات پیش آمده برای این بخش مهم اقتصادی!.

البته زیان های آن علاوه بر دامداران گریبان کشور را گرفته و ما را به واردکننده گوشت قرمز و لبنیات تبدیل می سازد، می توان گفت؛ کوتاهی مسوولان در تامین نیازمندی های قشر دامدار و عدم پیش بینی این مشکلات دست به دست هم داده تا امروز دامداران را با مشکل مواجه کنند.

نهاوند که روزگاری از سرآمدترین و بهترین مناطق استان همدان برای فعالیت های دامپروری و دامداری بود نیز گرفتار این مشکل شده و دامداران را با مشکلات بسیاری از جمله کمبود و گرانی نهاده های دامی و نبود نقدینگی و در نهایت مقروض کردن آنها مواجه ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس تعطیلی دامداری های نهاوند/ سود از آنِ دلالان، زیان از آنِ دامداران!

شمارش معکوس تعطیلی دامداری های نهاوند/ سود از آنِ دلالان، زیان از آنِ دامداران!