مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-17پزشكي

شدیدترین شیب افزایش مبتلایان به کرونا در کرمان/ احتمال افزایش فوتی ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان دارای تندترین شیب افزایش بیماران کرونایی در کشور است تاکید کرد: در حال طی کردن سنگین ترین پیک هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا داشته است و این سنگین ترین پیکی است که در حال عبور از آن هستیم و پیش بینی می شود آمار فوتی ها نیز افزایش پیدا کند.

ظرفیت بیمارستان ها جنوب استان کرمان پر شده است وی همچنین با بیان اینکه به دلیل وضعیت نامطلوب و افزایش بیماران در حال اضافه کردن تخت بستری به بیمارستان ها هستیم، گفت: ظرفیت بیمارستان ها مخصوصاً جنوب استان کرمان پر شده است و این باعث سرریز شدن آنها به بیمارستان های کرمان شده است و در هر فضایی از بیمارستان ها که می توانستیم تخت بستری تعبیه کرده ایم تا بیماری در راهروها نماند.

رشیدی نژاد افزود: بیمارستان های مختلف اعم از بیمارستان ارتش و حضرت فاطمه همکاری خوبی با ما دارند و با بیمارستان های خصوصی مکاتباتی انجام داده ایم و از آنها تخت قرض گرفتیم.

مجبور شدیم بخش هایی از بیمارستان ها را تعطیل و برای بیماران کرونایی آنجا را ایزوله کنیم که کار شبانه روزی انجام می شود و بسیار طاقت فرسا است.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 320 بیمار در بیمارستان افضلی پور کرمان بستری هستند و در بیمارستان پیامبر اعظم در هفته گذشته به طور متوسط روزانه 170 تا 180 بیمار بستری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدیدترین شیب افزایش مبتلایان به کرونا در کرمان/ احتمال افزایش فوتی ها

شدیدترین شیب افزایش مبتلایان به کرونا در کرمان/ احتمال افزایش فوتی ها