مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-17حوادث

توقیف کامیون های حامل 85 راس دام زنده در ساری


جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف 8 کامیون و یک وانت نیسان حامل 85 راس گاو تلیسما مولد فاقد مجوز در شهرستان ساری خبر داد.

- سید موسی حسینی با اعلام این خبر، بیان کرد: در راستای مقابله با قاچاق معکوس احشام به ویژه دام های مولد و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی غیرقانونی دام در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی خودروهای حامل دام قاچاق شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی مرجع قضایی و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان 8 کامیون و یک وانت نیسان توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در بازرسی از خودروها 85 راس دام زنده از نوع گاوهای تلیسما مولد فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف و به سازمان اموال تملیکی تحویل شد و در این خصوص پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تشکیل شد .

حسینی از عزم جدی پلیس در برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال با عوامل و مخلان در امنیت اقتصادی برابر قانون رفتار خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیون های حامل 85 راس دام زنده در ساری

توقیف کامیون های حامل 85 راس دام زنده در ساری