مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-17سياسي

خانه سالمندان چه استانداردهای دارد؟


وقتی جامعه به سمت سالمندی می رود باید انتظار داشته باشیم که تعداد بیشتری از سالمندان به خانه های سالمندان بروند، اما این را هم باید در نظر داشته باشیم که در جامعه ایرانی مراقبت از سالمندان یک افتخار بوده و هست در این متن بررسی خواهیم کرد که خانه سالمندان .

- وقتی جامعه به سمت سالمندی می رود باید انتظار داشته باشیم که تعداد بیشتری از سالمندان به خانه های سالمندان بروند، اما این را هم باید در نظر داشته باشیم که در جامعه ایرانی مراقبت از سالمندان یک افتخار بوده و هست در این متن بررسی خواهیم کرد که خانه سالمندان چیست و چه استانداردهایی باید داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام خانه سالمندان و مرکز توانبخشی سالمندان یارین، درحال حاضر بسیاری از فرزندان افراد سالمند شاغل می باشند و کوچک بودن منازل و همچنین مشکلات زندگی شهری باعث شده تا نگهداری از سالمندان در منزل سخت و غیرممکن شود، تمام این موضوعات از جمله دلایلی هستند که باعث شده است که روند سپردن سالمندان به مراکز سالمندی تشدید شود.

خانه سالمندان چیست؟ خانه سالمندان محلی است که از افراد سالخورده نگهداری می شود، سالمندی دوره ای حساس از زندگی است که توانایی استقلال فرد به دنبال ابتلا به بیماری های جسمی و ذهنی کمتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه سالمندان چه استانداردهای دارد؟

خانه سالمندان چه استانداردهای دارد؟