مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-17سياسي

23 معتاد بهبودیافته در زنجان صاحب شغل شدند


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از آغاز به کار کارگاه توانمندسازی خبر داد و گفت: در این کارگاه 28 نفر صاحب شغل شدند که 23 نفر از این تعداد از بهبودیافته گان موادمخدر هستند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان یکی از اولویت های بهزیستی در حمایت از جامعه هدف را اشتغالزایی برای آنها عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا از کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را به کارگیری کنند، حمایت خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز به کار کارگاه توانمندسازی مددجویان بهزیستی گفت: خلاقیت صرف شده در این کارگاه مثال زدنی است و امروز معتادین بهبود یافته توانسته اند الگوی برجسته ای از همت، تلاش و انگیزه بهبود همراه با خلاقیت ایجاد کنند که موجب استقلال آنها شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: با راه اندازی این کارگاه 28 نفر صاحب شغل شدند که 23 نفر از این تعداد از بهبودیافته گان موادمخدر هستند.

محمدی با اشاره به حمایت بهزیستی از اشتغال و صیانت از شغل جامعه هدف و اعطای مشوق های حمایتی به کارفرمایان در صورت به کارگیری جامعه هدف خاطرنشان کرد: کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی را در ازای پرداخت حقوق، بیمه و مزایا در چارچوب قرارداد قانون کار بکار بگیرند، می توانند علاوه بر دریافت حق بیمه کارفرمایی، به ازای هر مددجو از تسهیلات قرض ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 معتاد بهبودیافته در زنجان صاحب شغل شدند

23 معتاد بهبودیافته در زنجان صاحب شغل شدند