مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 12:002021-07-17اجتماعي

اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب کرمانشاه


استاندار کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: براساس این طرح ظرف هفته گذشته 200 لیتر بر ثانیه آب تامین شده و اکنون 800 لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم که پیگیر تامین آن هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: براساس این طرح ظرف هفته گذشته 200 لیتر بر ثانیه آب تامین شده و اکنون 800 لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم که پیگیر تامین آن هستیم.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (26 تیر) بررسی مشکلات آب شرب کرمانشاه، با اشاره به مشکلات خشکسالی و کم آبی امسال گفت: خشکسالی مشکلاتی هم برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه ایجاد کرده که با جلسات هفتگی پیگیر رفع آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ورودی آب برای شهر بیش از یک میلیون نفری کرمانشاه حدود چهار هزار لیتر در ثانیه است و با این میزان آب مخازن شبانه پرمی شوند، اما مصرف ما در پیک و در روزهای اوج حدود 6500 لیتر در ثانیه است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این اختلاف بالا دو منشا دارد، یکی بحث پِرت و هدررفت آب در شبکه است که مصرف را تا این حد بالا برده و یا اینکه مصرف آب توسط مردم بالا رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب کرمانشاه

اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب کرمانشاه