مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-17اقتصادي

تغییر جنس معاملات در بازار مسکن


به دلیل افت شدید معاملات، دلالان بازار را ترک کرده و عمده خرید و فروشها از سوی متقاضیان مصرفی انجام می شود؛ اما با آنکه ثبات نسبی بر بازار مسکن شهر تهران حاکم شده تقاضا برای واحدهای نوساز همچنان وجود دارد و این موضوع به ایجاد فاصله قیمتی بین آپارتمانهای .

- به دلیل افت شدید معاملات، دلالان بازار را ترک کرده و عمده خرید و فروشها از سوی متقاضیان مصرفی انجام می شود؛ اما با آنکه ثبات نسبی بر بازار مسکن شهر تهران حاکم شده تقاضا برای واحدهای نوساز همچنان وجود دارد و این موضوع به ایجاد فاصله قیمتی بین آپارتمانهای ارزنده با خانه های قدیمی منجر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشاوران املاک در مناطق مختلف تهران از کمبود واحدهای نوساز و فول امکانات ناشی از رکود ساخت و ساز در سه سال اخیر خبر می دهند.

با آنکه معاملات کساد است و میانگین فاصله عرضه تا فروش یک خانه در تهران به بیش از دو ماه رسیده، واسطه های ملکی می گویند اغلب آپارتمانهای کلیدنخورده یا واحدهای دارای امکانات کامل با عمر بنای کمتر از پنج سال نهایتا قبل از یک ماه به فروش می رسد.

برخی مشاوران املاک می گویند انتظارات تورمی در بازار مسکن تعدیل شده است، اما کمبود فایلهای نوساز می تواند اثرات تورمی بر کل بازار ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر جنس معاملات در بازار مسکن

تغییر جنس معاملات در بازار مسکن