مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-17پزشكي

کاهش محسوس مرگ و میر در گروه های سنی واکسینه شده/ برند واکسن مهم نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کاهش محسوس مرگ و میر در بین گروه های سنی که واکسینه شدند، خبر داد و از شهروندان استان خواست هر واکسنی که در مراکز واکسیناسیون وجود داشت را تزریق کنند.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کاهش محسوس مرگ و میر در بین گروه های سنی که واکسینه شدند، خبر داد و از شهروندان استان خواست هر واکسنی که در مراکز واکسیناسیون وجود داشت را تزریق کنند.

دکتر نوید دانایی در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19 شهرستان سمنان ضمن بررسی روند پیشرفت واکسیناسیون در این شهرستان، اظهار کرد: از هفته گذشته واکسیناسیون گروه سنی 65 الی 70 سال آغاز شده و از این هفته گروه سنی 60 تا 65 سال نیز اضافه می شود .

وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه سنی 60 الی 70 سال در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حال انجام است افزود: حدود 31 هزار نفر بین 60 الی 70 سال در مناطق تحت پوشش دانشگاه ساکن هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ادامه داد: افرادی که در این گروه سنی هستند با مراجعه به سامانه سلامت به آدرس salamat.

gov.

ir نسبت به ثبت نام خود اقدام و طبق زمانی که برای این عزیزان از طریق پیامک تعیین می گردد، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس مرگ و میر در گروه های سنی واکسینه شده/ برند واکسن مهم نیست

کاهش محسوس مرگ و میر در گروه های سنی واکسینه شده/ برند واکسن مهم نیست