مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-17اقتصادي

ایجاد و راه اندازی دهکده لجستیک چهره اقتصادی اراک را متحول خواهد کرد


معاون اقتصادی استاندار مرکزی  گفت: ایجاد و راه اندازی دهکده لجستیک در شهر اراک می تواند آینده اراک و استان را تحت تاثیر قرار دهد، این مرکز برای استان اهمیت بالایی دارد، - ایسنا/مرکزی معاون اقتصادی استاندار مرکزی  گفت: ایجاد و راه اندازی دهکده لجستیک در شهر اراک می تواند آینده اراک و استان را تحت تاثیر قرار دهد، این مرکز برای استان اهمیت بالایی دارد، چراکه چهره اقتصادی اراک را متحول خواهد کرد.

سعید فرخی روز شنبه 26 تیرماه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: برخی شاخص های پایش کسب و کار در استان وضعیت نسبتا خوبی نسبت به کشور دارد اما نباید غافل شد که هرگونه بی توجهی می تواند وضعیت بی ثباتی را ایجاد کند که در این راستا بررسی های لازم در تمامی ابعاد و شاخص ها باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر لزوم انجام مطالعات مکان یابی ایجاد دهکده لجستیک افزود: ایجاد و راه اندازی دهکده لجستیک در شهر اراک می تواند آینده اراک و استان را تحت تاثیر قرار دهد، این مرکز برای استان اهمیت بالایی دارد، ایجاد این دهکده چهره اقتصادی اراک را متحول خواهد کرد.

معاون اقتصادی استاندار مرکزی بیان کرد: در این راستا باید با تشکیل کارگروه مربوطه هر 6 ماه یکبار گزارشی از ایجاد دهکده لجستیک در اراک توسط مسئولان مربوطه در این نشست ارائه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و راه اندازی دهکده لجستیک چهره اقتصادی اراک را متحول خواهد کرد

ایجاد و راه اندازی دهکده لجستیک چهره اقتصادی اراک را متحول خواهد کرد