موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-17ورزشي

عضو کمیته انضباطی: محرومیت گل محمدی بینابینی است/درباره فرهاد مجیدی شکایتی دریافت نکرده ایم


عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به سابقه گل محمدی و اینکه در هفته های پایانی لیگ هستیم، محرومیت وی بین حداکثر و حداقل محرومیت و بینابینی بوده است.

- رضا جاودانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی یحیی گل محمدی، اظهار داشت: این حکم قطعی نیست و  می توانند ظرف هفت روز به کمیته استیناف اعتراض کنند.

با توجه به سابقه گل محمدی و اینکه در هفته های پایانی لیگ هستیم، محرومیت وی بین حداکثر و حداقل محرومیت و بینابینی بوده است.

وی درباره انتقادات مطرح شده مبنی بر دلیل ورود نکردن کمیته انضباطی به اظهارات اخیر مقایه می کنند درحالیکه در آن پرونده خود فدراسیون و کمیته داوران از این مربی شاکی بودند.

از طرفی دیده ام برخی افراد می گویند چرا رای کمیته انضباطی درباره گل محمدی پس از دربی و قبل از بازی با ماشین سازی صادر شد درحالیکه طبق آیین نامه نمی توانیم برای تخلفی که در دیدار لیگ برتر رخ داده است، برای بازی حذفی رای بدهیم یا برعکس.

مگر اینکه فقط دیدار پایانی جام حذفی یا دو هفته لیگ برتر یا برعکس باقی  مانده باشد.

جاودانی افزود: در آن صورت با توجه به اتمام فصل می توانیم برای تخلفی که در لیگ یا جام حذفی رخ داده در بازی که مربوط به رقابت دیگر است حکم بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیته انضباطی: محرومیت گل محمدی بینابینی است/درباره فرهاد مجیدی شکایتی دریافت نکرده ایم

عضو کمیته انضباطی: محرومیت گل محمدی بینابینی است/درباره فرهاد مجیدی شکایتی دریافت نکرده ایم