مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-17ورزشي

بدرقه 4 ورزشکار قمی به المپیک 2021


استاندار قم در مراسم بدرقه قهرمانان استان قم به المپیک و پاراالمپیک 2021 توکیو بر حمایت دستگاه های دولتی از قهرمانان ورزشی استان قم تأکید کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در این مراسم که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، سرمایه های انسانی را از مهم ترین دارایی های هر کشور دانست و اظهار کرد: در عین حال قهرمانان ورزشی از مهم ترین و ارزشمندترین سرمایه های انسانی کشورها هستند.

وی دیپلماسی فرهنگی را یکی از عرصه های رقابت کشورها عنوان کرد و یادآور شد: سرمایه های ورزشی هر ملتی می توانند به کمک دیپلماسی بیایند و برای کشورشان افتخارآفرینی کنند.

استاندار قم همچنین پایبندی به اخلاق پهلوانی را از دیگر ویژگی های ورزشکاران ایرانی خواند و تصریح کرد: برخورداری از فرهنگ غنی اسلامی، پیروزی ورزشکاران ایرانی را به کام مردم شیرین تر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: شایسته است تا مدیران دستگاه های دولتی استان قم اهتمام ویژه ای در حمایت از قهرمانان و مدال آوران استان داشته باشند.

از استان قم علیرضا نجاتی به عنوان کشتی گیر تیم ملی کشتی فرنگی و همچنین حسین گلستانی و سید محمدحسین حسینی با تیم ملی والیبال نشسته و محمد محمدنژاد با تیم ملی بسکتبال با ویلچر به بازی های المپیک و پاراالمپیک توکیو 2021 اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه 4 ورزشکار قمی به المپیک 2021

بدرقه 4 ورزشکار قمی به المپیک 2021