مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-17سياسي

خاندان سلمان در جستجوی راهی دیگر برای حفظ تاج و تخت


به نظر می رسد به حداقل رساندن ضررها، پاک کردن اشتباهات سنگین، تسویه حساب های عجولانه و چشم دوختن های زودگذر از ویژگی های دوران پادشاهی ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان در سیاست خارجی عربستان است.

- "به نظر می رسد به حداقل رساندن ضررها، پاک کردن اشتباهات سنگین، تسویه حساب های عجولانه و چشم دوختن های زودگذر از ویژگی های دوران پادشاهی ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان در سیاست خارجی عربستان است.

در واقع هیچ اصل ثابتی در سیاست های "پسا دولت" در عربستان وجود ندارد؛ دشمن دیروز دوست امروز است و دوست امروز به دشمن فردا تبدیل می شود و می توان اینگونه گفت که سیاست در عربستان سعودی در زمان ملک سلمان به یک بازی آماتور تبدیل شده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان در یادداشتی درباره سیاست عربستان در دوران پادشاهی ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان نوشت: تحولاتی که مدتی در سیاست خارجی عربستان اتفاق افتاده است، ساده یا بی اهمیت نیستند.

بلکه بازبینی جامعی است که ریاض در کلیه پرونده های مربوط به آن در منطقه و جهان انجام داده است.

با وجود اینکه هدف اصلی، یعنی به ارث بردن تاج و تخت توسط محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی تغییری نکرده است، اما ابزارهای دستیابی به این هدف دیگر مانند گذشته یعنی از زمان آغاز طلوع ستاره این شاهزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندان سلمان در جستجوی راهی دیگر برای حفظ تاج و تخت

خاندان سلمان در جستجوی راهی دیگر برای حفظ تاج و تخت