مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-17ورزشي

استاندار هرمزگان به وعده خود عمل نکرد/ اینگونه باشد از ورزش می روم


مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان تصریح کرد: از استاندار هرمزگان توقع کمک 100 میلیون تومانی برای جذب یک بازیکن داشتم که این وعده عملی نشد و اگر بدین گونه باشد دیگر قصدی ندارم در ورزش و باشگاه آیندگان حضور داشته باشم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، باشگاه آیندگان هرمزگان طی آیینی از خبرنگاران ورزشی رسانه استان تقدیر کرد.

مسؤولان هرمزگان قدردان تلاش های خبرنگاران ورزشی نیستند حمید رضایی مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان در حاشیه این آیین گفت: آیندگان توانایی لیگ برتری شدن را دارد و این اتفاق در همین سال برایش خواهد افتاد.

  وی اظهار داشت: افتخارمان این است که برای دومین سال متوالی رسانه های ورزشی را گردهم جمع کرده ایم تا از زحماتی که برای مجموعه آیندگان و ورزش استان می کشند تجلیل کنیم و برایمان تعجب آور است که چرا مسؤولان ما قدردان زحمات خبرنگاران ورزشی نیستند.

  رضایی افزود: امیدوارم بتوانیم آیندگان را همچنان در فصل آتی با حمایت همه جانبه راهی مسابقات کنیم و در همین سال راهی لیگ برتر شویم زیرا آیندگان شایستگی لیگ برتر شدن را دارد.

قول می دهم تیم فوتسال آیندگان به لیگ برتر برود مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان عنوان کرد: امیدوارم شاهد اختلافات در ورزش استان نباشیم و اگر موفقیتی برای هرمزگان رقم خورده است تلاش تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان به وعده خود عمل نکرد/ اینگونه باشد از ورزش می روم

استاندار هرمزگان به وعده خود عمل نکرد/ اینگونه باشد از ورزش می روم