مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-17فناوري

جزییات قابلیت جدید واتساپ برای رمزگذاری پیام ها و پشتیبان گیری + تصاویر


مسئولان واتساپ اعلام کرده اند که در حال کار روی این فناوری هستند که پشتیبان گیری شما را به صورت مستقل رمزگذاری می کند و می گوید که در آخرین به روزرسانی بتا در Android (2.

- واتساپ در حال کار روی پشتیبان گیری مستقل از پیام های رمزگذاری شده کاربران است تا آن ها بتوانند داده ها را در فضای ابری ذخیره کنند.

هنگامی که از شبکه اجتماعی WhatsApp استفاده می کنید پیام های شما از انتها رمزگذاری می شوند، این بدان معناست که چشمان کنجکاو به راحتی نمی توانند آنچه را که در پیام رد و بدل می شود را ببینند و فقط افرادی که در آن گپ و یا گفتگو وجود دارند از محتوای ارسالی مطلع هستند.

با این حال، اگر بتوانید یک نسخه پشتیبان را در فضای ابری ذخیره کنید، مقامات می توانند با استفاده از موتور های جستجو و یک گشت و گذار ساده در Google Drive یا iCloud دسترسی به داده ها را برای کاربران فراهم کنند تا اگر به اطلاعات نیاز داشتند، ولی آن ها را فراموش و یا گم کرده بودند و یا به دلیل پر بودن فضای ذخیره سازی گوشی های هوشمندشان داده ها از بین رفته بود دیگر نگرانی نداشته باشند و با خیال راحت بتوانند به آن چیزی که مورد نیازشان هست دسترسی پیدا کنند.

اما WABetaInfo قبلاً گزارش داده بود که مسئولان WhatsApp در حال کار روی این فناوری هستند که پشتیبان گیری شما را به صورت مستقل رمزگذاری می کند و می گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قابلیت جدید واتساپ برای رمزگذاری پیام ها و پشتیبان گیری + تصاویر

جزییات قابلیت جدید واتساپ برای رمزگذاری پیام ها و پشتیبان گیری + تصاویر