مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-17اجتماعي

43 مرکز مثبت زندگی در محلات اردبیل فعالیت می کنند


مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: در زمینه ارتقای کیفیت خدمات رسانی و سلامت اجتماعی در خانواده ها 43 مرکز مثبت زندگی در محلات مختلف استان اردبیل فعالیت می کنند.

- ، بهزاد ستاری که عصر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی با اصحاب رسانه اردبیل سخن می گفت، با بیان اینکه شعار این هفته بهزیستی در گام دوم، هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده نامیده شده است اظهار کرد: در زمینه هوشمند سازی سامانه ها خدماتی همچون فرزند خواندگی، سامانه دانشجویی، اخذ مجوز مرکز سالمندان و مشاوره به صورت خود کار و از طریق 40 سامانه انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش خدمات سلامت اجتماعی در خانواده ها 43 مرکز مثبت زندگی در اردبیل فعالیت می کنند افزود: این مراکز شامل بخش های مشاوره و رصد آسیب های اجتماعی است و متناسب با هر آسیب خدمات رسانی توسط کارشناسان مجرب بهزیستی انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان از احداث 251 واحد مسکونی مددجویان در سال گذشته خبر داد و گفت: برای خانواده های چند معلولی 140 میلیونی وام بلاعوض و 100 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن پرداخت می شود و در مناطق روستایی این مبلغ در مجموع به 184 میلیون می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 مرکز مثبت زندگی در محلات اردبیل فعالیت می کنند

43 مرکز مثبت زندگی در محلات اردبیل فعالیت می کنند