مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 15:102021-07-17سياسي

اولویت های دادستانی تهران برای تحقق اهداف سند تحول قضایی


دادستان تهران به ارائه رهنمودهای عملی در زمینه ارتقا سطح عملکرد دادسراها بر مبنای سند تحول قضایی و برنامه عملیاتی 1400 پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمد ظله العالی بر اهمیت خدمت رسانی به مردم در حکم انتصاب رییس جدید قوه قضاییه اظهار کرد: مسئله خدمت به مردم هم در حکم رییس قبلی دستگاه قضایی و هم در حکم انتصاب حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقای محسنی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و مجموعه دادستانی باید نکات مورد نظر مقام عظمای ولایت را در اقدامات، برنامه کاری و تصمیمات حوزه مدیریتی سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به دستگاه قضایی سرمایه نظام است، تصریح کرد: این اعتماد در رضایتمندی از عملکرد دادسراها به عنوان خط مقدم ارتباط دستگاه قضایی با مردم تجلی می یابد و ما باید به حفظ این سرمایه توجه و اهتمام کافی داشته باشیم.

دادستان تهران به تشریح اولویت های دادستانی تهران پرداخت و گفت: ضرورت توجه به رفع اطاله دادرسی، تسریع در تعیین تکلیف پرونده های مسن، افزایش استفاده از ابلاغ های الکترونیک و فن آوری های نوین در سیستم دادسرا، تکریم ارباب رجوع، مدیریت پرونده های خاص و جرایم مخل نظم و امنیت جامعه، تسریع در رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و توجه به نظم و انضباط اداری و رفتار و ارتباطات نیروی انسانی از جمله برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های دادستانی تهران برای تحقق اهداف سند تحول قضایی

اولویت های دادستانی تهران برای تحقق اهداف سند تحول قضایی