مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 15:302021-07-17سياسي

دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص دهد


نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تامین اجتماعی اختصاص دهد.

- ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تامین اجتماعی اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس ظهر شنبه 26 تیر ماه در بازدید از اداره تامین اجتماعی شهرستان های قرچک ، ورامین و پیشوا به مناسبت سالروز تامین اجتماعی اظهار کرد: در کشور حدود 14 میلیون ایرانی و بیش از 30 هزار نفر در شهرستان قرچک تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که همین امر لزوم خدمات مناسب به افراد تحت پوشش را دو چندان می کند.

وی ادامه داد: با وجود شهرک صنعتی قرچک و سکونت کارگران در قرچک تامین اجتماعی باید در این شهرستان به فکر افزایش خدمات درمانی و ساخت بیمارستان باشند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس افزود: ساخت کلینیک در قرچک در مرحله اختصاص بودجه است و چندین بار با مسئولان اداره تامین اجتماعی استان گفت وگو شده است و نیازمند پیگیری های بیشتر است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا بیان کرد: ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در قرچک نیز باید توسط مسئولان سازمان تامین اجتماعی پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص دهد

دولت باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص دهد