مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 15:402021-07-17اجتماعي

پیش بینی ناپایداری جوی در دشت کاشان


تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف کاشان به ویژه در کوهستان های برزک، - ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی روزهای آینده در مناطق مختلف کاشان به ویژه در کوهستان های برزک، چوگان و کامو است.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دمای هوای کاشان در روز یکشنبه حداکثر 41 درجه بالای صفر و رطوبت هوا به 35 درجه می رسد و پدیده غالب جوی همراه با ناپایداری های همرفتی است که احتمال بارش رگبار در ارتفاعات گرکش تا کرکس، دور از انتظار نیست.

وی افزود: دمای هوا از روز دوشنبه روند افزایشی می گیرد و در روز شنبه آینده به 44 درجه سانتیگراد می رسد، اما رطوبت هوا تا 20 درصد کاهش پیدا می کند.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: پدیده غالب جوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت قسمتی ابری پیش بینی می شود که در ساعت های بعد از ظهر به ویژه در مناطق شمال دشت کاشان همراه با وزش باد خواهد بود.

ارغوانی گفت: بنا بر تفسیر نقشه های هواشناسی روز چهارشنبه تا شنبه آینده پدیده آسمانی صاف پیش بینی می شود که در نوبت عصر گاهی کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و سرعت باد 20 متر بر ثانیه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ناپایداری جوی در دشت کاشان

پیش بینی ناپایداری جوی در دشت کاشان