مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 17:202021-07-17سياسي

ناگفته هایی از پذیرش قطعنامه 598 در «جنگ و صلح» رونمایی شد


آیین رونمایی از کتاب «جنگ و صلح» نوشته سیدمحمدمهدی دزفولی شب گذشته در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از کتاب جنگ و صلح نوشته سیدمحمدمهدی دزفولی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، این برنامه از به صورت مستقیم پخش شد.

کتاب جنگ و صلح مجموعه ای از مصاحبه با 15 چهره و شخصیت سیاسی، نظامی و اقتصادی است که درباره شرایط دوره جنگ و بعد از جنگ در دوره دولت سازندگی گفت و گو کرده اند.

  * جعفری: خارجی هایی که به باغ موزه می آیند مردم ایران را تحسین می کنند بر اساس این گزارش، علی اصغر جعفری، مدیر باغ موزه دفاع مقدس در این نشست با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از نقاط طلایی در کشور ماست اظهار داشت: در بیش از 200 سال گذشته، دفاع مقدس تنها جنگی است که به ملت ما تحمیل شد و با مقاومت جانانه حتی اجازه ندادیم یک سانتی متر از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار بگیرد.

وی با اشاره به پذیرش قطعنامه از سوی امام خمینی (ره) به فرمایشی از مقام معظم رهبری در سال گذشته اشاره کرد که ایشان فرمودند: پذیرش قطعنامه کار عقلانی بود و اگر عقلانی نبود امام برای دلاوری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و با تاکید بر اینکه خیلی از خارجی ها که به باغ موزه می آیند مردم ایران را تحسین می کنند ابراز داشت: امروز اسنادی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از پذیرش قطعنامه 598 در «جنگ و صلح» رونمایی شد

ناگفته هایی از پذیرش قطعنامه 598 در «جنگ و صلح» رونمایی شد