مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-17سياسي

افزایش فوتی ها و بستری های کرونایی قم، محدودیت های را تشدید می کند


استاندار قم با اشاره به افزایش تعداد بستری ها و فوتی های کرونایی در این استان، بر ضرورت تشدید مراقبت ها و نظارت های بهداشتی تاکید کرد.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به افزایش تعداد بستری ها و فوتی های کرونایی در این استان، بر ضرورت تشدید مراقبت ها و نظارت های بهداشتی تاکید کرد.

بهرام سرمست روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه تعداد شهرهای قرمز و نارنجی افزایش یافته، و 169 شهر در وضعیت قرمز، 166 شهر نارنجی و 113 شهر نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: این نشان دهنده آعاز موج پنجم کرونا در کشور می باشد و در قم نیز تعداد بستری ها و فوتی ها در حال افزایش است؛ از این رو تشدید مراقبت ها و نظارت ها بهداشتی ضروری است.

سرمست یادآور شد: در این جلسه مقرر شد بر اماکن پرتردد و پرتجمع مانند تالارهای پذیرایی، رستوران ها، استخرهای سرپوشیده، مجتمع های تجاری و مراکز خرید، باشگاه های بدن سازی، اماکن سرپوشیده و سینماها و مراکز تئاتر نظارت های بیشتری صورت بگیرد.

استاندار قم اضافه کرد: در عین حال برای اعیاد قربان و غدیر و همچنین عزاداری محرم و صفر همان پروتکل ها و مصوبه های سال پیش تایید شد، و به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فوتی ها و بستری های کرونایی قم، محدودیت های را تشدید می کند

افزایش فوتی ها و بستری های کرونایی قم، محدودیت های را تشدید می کند