مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 18:552021-07-17اقتصادي

خوزستان از نظر آب شرب مشکل دارد/ شاخص آب رسانی 90 درصدی صحت ندارد


استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه این استان از نظر آب شرب مشکل دارد، گفت: اینکه عنوان می شود که در خوزستان شاخص آب رسانی 90 درصد است از نظر ما قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی شنبه شب در نشست هماهنگی دستگاه های اجرایی به منظور رفع کم آبی در خوزستان گفت: اینکه عنوان می شود که در این استان شاخص آب رسانی 90 درصد است از نظر ما قابل قبول نیست چرا که در برخی مناطق لوله کشی آب انجام شده اما به دلایل مختلف از جمله خشک شدن چاه، فرسودگی شبکه و… این لوله کشی فاقد آب است.

وی افزود: حدود دو هفته پیش با معاون مناطق محروم و روستایی کشور جلسه ای برگزار و اعلام شده که این رقم 90 درصد از نظر ما درست نیست و استان خوزستان از نظر آب شرب مشکل دارد؛ بنابراین باید این ملاک باشد که ببینیم چند درصد مردم خوزستان از آب شرب استفاده می کنند نه اینکه چقدر لوله کشی انجام شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امروز امام جمعه، علما، شیوخ، کارشناسان و اصحاب رسانه از وضعیت آب پشت سدها بازدید کردند، عنوان کرد: آبی که برای ما قابل برنامه ریزی باشد با احتساب دو میلیارد مترمکعب آب پاییزه حدود هفت میلیارد و 800 میلیون مترمکعب محاسبه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان از نظر آب شرب مشکل دارد/ شاخص آب رسانی 90 درصدی صحت ندارد

خوزستان از نظر آب شرب مشکل دارد/ شاخص آب رسانی 90 درصدی صحت ندارد