مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 23:552021-07-17سياسي

قانون شوراها برای افزایش کارآمدی مدیران شهری اصلاح می شود


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مدیریت یکپارچه و درآمد پایدار شهرداری ها در راستای ارتقا مدیریت شهری و تحقق اهداف شوراها در حال بررسی است.

- حسین محمدصالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه طرح مدیریت یکپارچه و درآمد پایدار شهرداری ها در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، اظهار داشت: بعد از تعطیلات مجلس این طرح به هیات رییسه مجلس ارسال می شود.

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح در ارتقا مدیریت شهری و تحقق اهداف شوراها تأثیرگذار است، برخی ارگان های خدمات رسان مانند آب، برق، گاز باید زیر نظر مستقیم شوراها قرار گیرند تا موانع و مشکلات مردم برداشته شود.

وی با بیان اینکه با رفع موانع قانونی، شوراها نظارت بیشتری می توانند بر مسائل حوزه شهری داشته و خدمات بیشتری به مردم ارائه کنند، بیان کرد: با اجرای این طرح به نوعی شهرداری ها می توانند در زمینه های مختلف در شهرها به ویژه شهرهای کوچک سرمایه گذاری کنند و سبب درآمد پایداری برای شهرداری می شود تا وابستگی و مشکلات در بخش هزینه های جاری برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون شوراها برای افزایش کارآمدی مدیران شهری اصلاح می شود

قانون شوراها برای افزایش کارآمدی مدیران شهری اصلاح می شود