مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 02:002021-07-17اجتماعي

تنش آبی در فضای سبز کرمانشاه


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: بسیاری از چاه ها از دور آبیاری خارج شده و این سبب تنش آبی در فضای سبز شهری می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: بسیاری از چاه ها از دور آبیاری خارج شده و این سبب تنش آبی در فضای سبز شهری می شود.

دکتر فرامرز رحمتی زاده با اشاره به مشکلات کم آبی شهر کرمانشاه گفت: با توجه به این شرایط مجبور شدیم بسیاری از چاه هایی که برای آبیاری فضای سبز در اختیار شهرداری بود را به منظور اتصال به شبکه آب شرب شهری در اختیار شرکت آب و فاضلاب بگذاریم.

وی افزود: بسیاری از چاه ها هم اکنون از دور آبیاری خارج شده و این سبب تنش آبی در فضای سبز شهری می شود.

رحمتی زاده گفت: در گذشته آبیاری درختان سطح شهر به صورت هفتگی انجام می شد، اما اکنون حدود 10 تا 12 روز یکبار انجام می شود، زیرا منابع آبی بسیار کاهش یافته و در این شرایط بحرانی مجبور به مدیریت هستیم.

وی با بیان اینکه سعی کرده ایم ساعات آبیاری چمن ها را به ساعات خنک تغییر دهیم، عنوان کرد: اگرچه ساعات آبیاری فضای سبز را تغییر داده ایم و شب ها، عصرها و صبح ها آبیاری انجام می شود، اما از آنجا که در مقطع زمانی مشخصی چاه در اختیار داریم مجبور هستیم بعضی مواقع در ساعات گرم هم نسبت به آبیاری اقدام کنیم، زیرا حجم فضای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در فضای سبز کرمانشاه

تنش آبی در فضای سبز کرمانشاه