مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-17سياسي

برای برون رفت از شفافیت شعاری تلاش کنیم


ابعاد گسترده ای از فعالیت های شهرداری و شورا پنهان مانده و تا این ابعاد مطرح نشود نمی توان حرفی از شفافیت زد.

- سید احسان اصنافی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز با توضیح شفافیت در حوزه اداره شهر اظهار داشت: شفافیت در حد شعار باقی خواهد ماند مگر اینکه داده های تمام فرایندهای شورا و شهرداری  استخراج ، نمایانگر و شفاف شود.

وی افزود: اکنون ابعاد گسترده ای از فعالیت های شهرداری و شورا پنهان مانده و تا این ابعاد مطرح نشود نمی توان حرفی از شفافیت زد.

او تاکید کرد: در اولین قدم نیازمند تامین زیر ساخت های حوزه شفافیت و تبدیل تمام فرایندها به داده های کمی و کیفی هستیم که بر مبنای آن بتوانیم دم از شفافیت، بهره وری و هوشمندسازی بزنیم، دم از چالاکی و سبک سازی بزنیم، دم از اکرام ارباب رجوع بزنیم و حل خیلی  از مسائل و مشکلات شهر که بر مبنای فرآیند داده کاوی شکل خواهد گرفت.

عضو منتخب شورای شهر شیراز با بیان برخی از سوابق کاری خود به عنوان عضو هیئت رییسه شورای چهارم، مشاور پروژه های مصلی ها و مساجد جامع استان و داشتن 20 سال سابقه فعالیت های اجرایی و عمرانی_فرهنگی در شهر شیراز، اولویت های شورای ششم را اینگونه بیان کرد: آنچه در محور برنامه ها قرار دارد تلاش برای ارتقاء شهر شیراز به جایگاهی در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) است و سایر حوزه ها در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برون رفت از شفافیت شعاری تلاش کنیم

برای برون رفت از شفافیت شعاری تلاش کنیم