مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-17پزشكي

خبرنگاران تا پایان مرداد ماه واکسینه می شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: امیدواریم تا پایان مرداد ماه فاز دوم واکسیناسیون عمومی که مختص افرادی است که در مراکز تجمعی کار می کنند از قبیل خبرنگاران، - پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: واکسیناسیون خبرنگاران در فاز دوم واکسیناسیون عمومی که برای مشاغل حاضر در مراکز تجمعی است اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: امیدواریم تا پایان مرداد افرادی که در مراکز تجمعی کار می کنند واکسینه شوند و تا آن زمان بیشترین میزان واکسنی که خواهیم داشت، واکسن های ایرانی خواهد بود؛ تاکنون 800 دوز واکسن برکت به استان داده شده است.

این مسؤول عنوان کرد: جمعیت 65 الی 70 سال در استان قزوین 33 هزار نفر بود که بر همین اساس واکسن به استان رسید و جمعیت 60 الی 65 سال در استان نیز 41 هزار نفر است که استان ما بر همین مبنا واکسن دریافت خواهد کرد.

  وی در پایان تأکید کرد: هیچ واکسنی خارج از جمعیت هدف به استان تخصیص پیدا نخواهد کرد، فاز دوم واکسیناسیون نیز مربوط به مشاغل حاضر در مراکز تجمعی مانند نیروی انتظامی، آتش نشانی، معلمین و اساتید دانشگاه است که بر اساس تعداد این عزیزان در استان واکسن دریافت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران تا پایان مرداد ماه واکسینه می شوند

خبرنگاران تا پایان مرداد ماه واکسینه می شوند