مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 03:002021-07-17سياسي

اولین شهرک ضایعات در یزد راه اندازی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از ساماندهی ضایعات شهر یزد برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: ساخت اولین شهرک ضایعات استان در شهر یزد آغاز شد.

- محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر از ساماندهی ضایعات شهر یزد برای اولین بار در استان خبر داد و اظهار داشت: پس از سال ها پیگیری، ساخت اولین شهرک ضایعات استان در شهر یزد با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی آغاز شد.

معاون عمرانی استاندار یزد افزود: ساماندهی مراکز ضایعاتی پراکنده در شهر یزد در حوزه معاونت سیاسی و معاونت عمرانی استانداری با برگزاری جلسات متعدد طی چند سال گذشته مورد پیگیری قرار گرفته است و تلاش هایی برای ایجاد شهرکی به نام شهرک ضایعات انجام شد.

وی با بیان اینکه این شهرک با کمک اتحادیه صنفی، بخش خصوصی و شهرداری یزد ایجاد می شود، بیان کرد: با توجه به طولانی شدن روند واگذاری زمین به شهرداری، بهترین و سریعترین گزینه برای اجرایی شدن این موضوع ورود بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در این زمینه بود.

صادقیان گفت: با ایجاد این شهرک، شهرداری با داشتن نقش حاکمیتی در این موضوع، راهبری انتقال واحدهای مذکور از سطح شهر به سایت مذکور همچنین مدیریت کلان مجموعه در واگذاری و تعیین نرخ را بر عهده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهرک ضایعات در یزد راه اندازی می شود

اولین شهرک ضایعات در یزد راه اندازی می شود