مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-17سياسي

پویش «غدیری ام» در یزد راه اندازی می شود


معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از راه اندازی پویش «غدیری ام» به مناسبت دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیرخم خبر داد.

- با اشاره به برنامه های غدیری و دهه امامت و ولایت حوزه علمیه خواهران استان یزد از برپایی جشن ویژه نوعروسان حوزوی خبر داد و اظهار داشت: دختران و بانوانی که از سلاله سادات هستند نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی از برگزاری مراسم م عنوی عرفه ویژه بانوان خبر داد و افزود: در روز عید قربان نیز نذورات قربانی توسط خواهران حوزه علمیه بین نیازمندان توزیع می شود.

حسن پور ادامه داد: توزیع غذای گرم بین نیازمندان همچنین توزیع غذای گرم در خانه های سالمندان استان نیز از برنامه های ماه ذی الحجه است که توسط خواهران حوزه علمیه یزد اجرا می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری مسابقات کتابخوانی، کرسی های آزاد اندیشی و برگزاری وبینار با محوریت غدیر، ولایت، امامت و مباهله خبر داد و گفت: برنامه های فرهنگی متعددی با محورهای یاد شده از عید قربان تا عید مباهله اجرا می شود.

وی همچنین از راه اندازی پویش بزرگ غدیری ام خبر داد و اظهار داشت: این پویش با مشارکت بانوان حوزه علمیه در فضای مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «غدیری ام» در یزد راه اندازی می شود

پویش «غدیری ام» در یزد راه اندازی می شود