مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-18اقتصادي

فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان طبق چارچوب و قوانین انجام شده است


استاندار هرمزگان با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و بخش خصوصی، گفت: در استان هرمزگان فرآیند مزایده ملی معادن دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و بخش خصوصی، گفت: در استان هرمزگان فرآیند مزایده ملی معادن دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.

فریدون همتی صبح امروز (27 تیرماه) در نشست شورای معادن استان هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان بخشی از فراخوان ملی مزایده معادن در سطح کشور بود، عنوان کرد: در هرمزگان، 216 معدن در 46 محدوده معدنی و 170 محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.

وی با بیان اینکه برای این مزایده در هرمزگان 178 نفر متقاضی داشتیم که برای 70 محدوده معدنی و اکتشافی پیشنهاد ارائه کردند و دو سوم دیگر محدوده ها فاقد متقاضی و پیشنهاد بودند، افزود: در سطح ملی بنا به دلایلی برگزاری این مزایده فعلا متوقف شده است.

همتی با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و بخش خصوصی در این نشست، تصریح کرد: در استان هرمزگان فرآیند این مزایده ملی دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان طبق چارچوب و قوانین انجام شده است

فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان طبق چارچوب و قوانین انجام شده است