مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-18اجتماعي

دریافت وجه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است


دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان چهارمحال و بختیاری گفت: دریافت هرگونه وجه در موقع ثبت نام در مدارس دولتی اعم از هیات امنایی و عادی ممنوع است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان چهارمحال و بختیاری گفت: دریافت هرگونه وجه در موقع ثبت نام در مدارس دولتی اعم از هیات امنایی و عادی ممنوع است.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موضوع دریافت وجه از دانش آموزان در موقع ثبت نام در مدارس، اظهار کرد: دریافت هرگونه وجه در موقع ثبت نام در مدارس دولتی اعم از هیات امنایی و عادی ممنوع است.

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در مدارس افزود: پس از آغاز سال تحصیلی مدیران مدارس هیات امنایی برنامه سالانه خود را جهت اجرا تدوین و سپس منابع مالی برای این برنامه ها را مشخص می کنند، سپس این برنامه باید به تایید هیات امنای مدرسه برسد و پس از تعیین مبلغ شهریه این مبلغ به والدین اعلام شود، اما مدارس دولتی عادی حق دریافت هیچ گونه وجهی را ندارند و والدین می توانند به صورت داوطلبانه به مدارس کمک مالی انجام دهند.

وی با اشاره به نحوه تعیین شهریه مدارس شاهد و استعدادهای درخشان، توضیح داد: شهریه این مدارس دارای یک سقف قانونی است و مبلغ پرداختی توسط والدین در روز ثبت نام به آن ها اعلام می شود، اولیا می توانند مدرسه مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت وجه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است

دریافت وجه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است