مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-18بين الملل

رای زنی هیات آمریکایی با اشرف غنی در تاشکند پیرامون امنیت افغانستان


کاخ سفید اعلام کرد، یک هیات آمریکایی به رهبری مشاور امنیت داخلی رییس جمهور آمریکا با رییس جمهور و وزیر امور خارجه افغانستان در تاشکند، پایتخت ازبکستان دیدار کرد.

- کاخ سفید اعلام کرد، یک هیات آمریکایی به رهبری مشاور امنیت داخلی رییس جمهور آمریکا با رییس جمهور و وزیر امور خارجه افغانستان در تاشکند، پایتخت ازبکستان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاخ سفید روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: زلمای خلیلزاد، فرستاده ویژه آمریکا برای صلح افغانستان و دانیل روزنبلوم، سفیر آمریکا در ازبکستان به الیزابت شروود-رندال، مشاور امنیت داخلی رییس جمهور آمریکا پیوستند.

این هیات با اشرف غنی، رییس جمهور و محمد حنیف اتمر، وزیر امور خارجه افغانستان دیدار و درباره اوضاع امنیتی موجود در این کشور جنگ زده، حمایت آمریکا از نیروهای امنیتی و دفاع ملی افغان و حمایت دیپلماتیک از یک سازش سیاسی مذاکره شده برای این درگیری ها مذاکره کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این هیات آمریکایی شامل نمایندگانی از شورای امنیت ملی کاخ سفید، وزارت دفاع و وزارت امور خارجه آمریکا بودند و با سوبرامانیام جایشانکار، وزیر امور خارجه هند نیز دیدار و درباره امنیت منطقه ای برای افغانستان و عملیات مقابله با تروریسم مذاکره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای زنی هیات آمریکایی با اشرف غنی در تاشکند پیرامون امنیت افغانستان

رای زنی هیات آمریکایی با اشرف غنی در تاشکند پیرامون امنیت افغانستان