مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-18اجتماعي

تامین فضاهای آموزشی در شهرک های اقماری زنجان ضروری است


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بر لزوم ضرورت تامین فضاهای آموزشی شهرک های اقماری استان زنجان تاکید کرد و گفت: توسعه فضاهای آموزشی باید مورد تاکید جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن مظفری شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل استانداری زنجان، بر لزوم ضرورت تامین فضاهای آموزشی شهرک های اقماری استان زنجان تاکید کرد و گفت: توسعه فضاهای آموزشی باید مورد تاکید جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه 21 مدرسه 12 کلاسه در استان احداث می شود، اظهار کرد: نسبت به فروش املاک مازاد تجاری آموزش و پرورش اقدام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سطح ملی 15 هزار و 408 پایگاه اوقات فراغت فعال است، گفت: برنامه های تابستانی با قوت بسیار خوبی برگزار می شود.

مظفری با بیان اینکه 63 مدرسه که در حال حاضر احداث می شد باید در دوره های گذشته احداث می شد چرا که شهرک های اقماری باید دارای مدرسه می شدند.

وی ابراز داشت: توجه به توسعه فضاهای آموزشی توسعه تعلیم و تربیت در استان را به دنبال دارد و تلاش ما بر این است که این مهم در استان محقق شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: با ورود بیماری کرونا آموزش و پرورش استان برنامه ها و فعالیت های خود را در فضای مجازی دنبال می کند و توفیقات خوبی هم حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین فضاهای آموزشی در شهرک های اقماری زنجان ضروری است

تامین فضاهای آموزشی در شهرک های اقماری زنجان ضروری است