مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-18اجتماعي

هوای اصفهان همچنان ناسالم است


کارشناس امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای صبح امروز این کلانشهر با میانگین شاخص 147 برای ششمین روز متوالی همچنان در شرایط ناسالم است.

- افزود: وضعیت کیفی هوا در پنج ایستگاه میدان احمدآباد با شاخص 176، خیابان استانداری با شاخص 164، خیابان پروین با شاخص 171، بزرگراه خرازی با شاخص 177، فرشادی با شاخص 166 و خیابان ورزشگاه میثاق با شاخص 168 در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) است.

وی ادامه داد: شاخص های کیفی هوا در ایستگاه خیابان های میرزا طاهر با میانگین 123، رهنان 109 و کاوه 141 وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد و سیستم پایش و داده های کیفی هوا در پنج ایستگاه خیابان های رودکی، باغ غدیر، دانشگاه، کرد آباد و باهنر قطع است.

کارشناس امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست استان اصفهان اضافه کرد: کیفیت هوای شهر مبارکه با میانگین شاخص 110 ناسالم برای گروه های حساس و شاهین شهر و سجزی به ترتیب با میانگین شاخص 155 و 159 برای عموم شهروندان ناسالم است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز به سبب وزش بادهای شرقی به نسبت شدید در مناطق شمال و شرق استان خیزش گرد و خاک در این مناطق و غبار آلودگی هوا به ویژه در نواحی مرکزی از جمله کلانشهر اصفهان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان همچنان ناسالم است

هوای اصفهان همچنان ناسالم است