مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-18حوادث

اجرای طرح مبارزه با سرقت در البرز


فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ارزش اموال کشف شده در این طرح 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

- ، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: مبارزه با سرقت یکی از مهم ترین درخواست های مردمی از پلیس بوده که اجرای طرح های مبارزه با سرقت در پاسخ به این مطالبات است.

وی از اجرای طرح مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی در سطح استان خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی همکارانم در این طرح که ظرف 24 ساعته گذشته در سراسر استان به اجرا درآمده تاکنون 12 باند سرقت و کلاه برداری منهدم و 46 متهم که اغلب آنها سابقه دار هستند، دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه از قبیل 17 دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، مقدار زیادی لوازم خودرو و منزل، طلاجات، لوازم تزیینی، ابزارآلات و… کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عمده سرقت های انجام شده توسط متهمان در قالب سارقان مأمورنما بوده است، گفت: ارزش اموال کشف شده بر اساس اعلام کارشناسان 100 میلیارد ریال برآورد شده است و تحقیقات برای کشف سرقت های صورت گرفته توسط سارقان و شناسایی مال باختگان این پرونده ها همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مبارزه با سرقت در البرز

اجرای طرح مبارزه با سرقت در البرز