مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-18اقتصادي

1500 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان بوشهری انجام شد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از انجام هزار و 500 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان تحت حمایت فاقد گاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضا میری در دیدار با استاندار بوشهر با اشاره به تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد و استانداری بوشهر اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد پنج هزار و 500 فقره لوله کشی گاز با همکاری دو دستگاه به مدت یکسال برای منازل مددجویان تحت حمایت و فاقد گاز خانگی انجام شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: تا کنون هزار و 500 مورد  از این تعداد لوله کشی برای خانوارهای فاقد گاز خانگی انجام شده است.

میری با بیان اینکه میانگین هر فقره لوله کشی گاز هفت میلیون تومان بوده است گفت: برای کل این هزار و 500  لوله کشی تا کنون مبلغ 10 میلیارد و 500 میلیون تومان از منابع امدادی و کمک خیران پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح، بیشتر مددجویان روستایی هستند گفت: امیدواریم تا پایان سال تمام خدمات پیش بینی شده لوله کشی گاز همه منازل مددجویان نیازمند به انجام برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه واگذاری انشعاب گاز  از سوی شرکت گاز به مددجویان  تحت حمایت رایگان است  گفت: مددجویانی که تاکنون امتیاز دریافت انشعاب گاز را دریافت نکرده اند می توانند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان بوشهری انجام شد

1500 مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان بوشهری انجام شد