مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-18سياسي

اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در دهه امامت و ولایت


معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در دهه امامت و ولایت با هدف استفاده از ظرفیت های اجتماعی مسجد و هم افزایی گروه های جهادی جهت کمک رسانی به محرومین جامعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابراهیم صدوقی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی در ششمین گام از فعالیت خود پس از ماه های شعبان و رمضان امسال، برنامه ویژه ای را از عیدسعیدقربان تا عیدسعیدغدیرخم در حوزه نهضت تعاون و رزمایش همدلی و جهت کمک رسانی به محرومین جامعه و ایجاد شبکه تعاملی خدمات اجتماعی با رویکرد رفع فقر و محرومیت و دمیدن روح امید و جریان سازمهدوی درجامعه اجرا می شود.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در گام جدید فعالیت قرارگاه، طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و بسترسازی برای اقبال بیش از پیش آحاد مردم به این امر مبارک در ایام دهه امامت و ولایت اجرایی می شود.

  صدوقی با اشاره به اینکه برای توزیع گوشت قربانی توسط مشارکت کنندگان نیز تمهیداتی صورت گرفته و شرایطی وجود دارد که در صورت درخواست قربانی کنندگان اعلام می شود، گفت: در این ایام به افرادی که اقدام به قربانی با هدف توزیع برای مردم مستضعف کنند توسط مسجد مقدس جمکران شرایط مشارکت در نظرگرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در دهه امامت و ولایت

اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در دهه امامت و ولایت