مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-18سياسي

روایت امام جمارانی از مهاجرت محتشمی پور به عراق


در یک دهه اخیر، محتشمی پور به واسطه نامهربانی ها و انحصارطلبی های موجود، مجاورت حرم مولای متقیان علی (ع) را به ماندن در ایران ترجیح داد.

- امام جمارانی گفت: در یک دهه اخیر، محتشمی پور به واسطه نامهربانی ها و انحصارطلبی های موجود، مجاورت حرم مولای متقیان علی (ع) را به ماندن در ایران ترجیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید مهدی امام جمارانی، از یاران امام خمینی(ره) به مناسبت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی پور اظهار کرد: برادر بزرگوار و ارجمندم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای محتشمی پور تحقیقا از مدافعین سرسخت و نگاهبان نهضت امام خمینی (س) از اول تا کنون بود و در صداقت، امانت، از خودگذشتگی و صراحت لهجه در بیان حق مثال زدنی بود.

وی ادامه داد: ایشان در زمره قدیمی ترین، با وفاترین و صادق وفاترین یاران حضرت امام خمینی (س) و نهضت ایشان بود و در راه استقلال، آزادی و حمایت از مظلوم لحظه ای درنگ نداشت ، تا جایی که در دفاع از آرمان آزادیخواهانه ملت ها و نهضت های مقاوم و مظلوم به ویژه ملت فلسطین در سمت سفیر کشورمان در سوریه به افتخار جانبازی نائل گردید.

این فعال سیاسی گفت: ایشان از مؤسسین و پیشگامان ایجاد مجمع روحانیون مبارز بود و چه در دوران فعالیت های سیاسی بعد از انقلاب اسلامی و مسئولیت ها در وزارت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امام جمارانی از مهاجرت محتشمی پور به عراق

روایت امام جمارانی از مهاجرت محتشمی پور به عراق