مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-18اجتماعي

افتتاح مدرسه تخصصی حفظ قرآن برای نخستین بار در فارس


برای دومین بار در کشور و اولین بار در استان فارس، مدرسه تخصصی حفظ قرآن کریم همراه با تحصیل یاس نبی (س) افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، از سال تحصیلی جدید، دانش آموزان دختر پایه هفتم جهرمی می توانند با ثبت نام در دارالتحفیظ بیت الاحزان و گزینش در کلاس های حفظ قرآن کریم شرکت کنند و هم زمان تحصیل رسمی خود را نیز ادامه دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه میان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جهرم و دارالتحفیظ بیت الاحزان حضرت زهرا (س)، دانش آموزان دختر پایه هفتم می توانند با ثبت نام در یکی از مدارس دولتی شهر و درخواست شرکت هم زمان در کلاس های آموزش حفظ قرآن کریم  بدون حضور در کلاس های مدرسه ادامه تحصیل دهند.

مهدی نیک فر افزود: این دانش آموزان امکان حضور در امتحانات نوبت اول دی ماه و نوبت دوم خردادماه را دارند و نمره پایانی هر نوبت بعنوان نمره مستمر محسوب می شود ودر صورت قبولی می توانند به پایه بالاتر بروند.

وی با اشاره به اینکه این طرح بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انس و حفظ قرآن کریم در مدارس و با استفاده از ظرفیت های کمیسیون موارد خاص امتحانات دانش آموزی در شهرستان اجرا می شود، گفت: با توجه به دریافت مجوز های لازم کلاس های فوق بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه تخصصی حفظ قرآن برای نخستین بار در فارس

افتتاح مدرسه تخصصی حفظ قرآن برای نخستین بار در فارس