مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-18اقتصادي

پیشنهاد اضافه تعطیلی 3 روزه برای تهران و کرج


با توجه به تعطیلی سه روز آخر هفته ما به ستاد ملی کرونا پیشنهاد داده ایم که بتوانیم دو یا سه روز دیگر را از ستاد مجوز بگیریم و یک تعطیلی در تهران و کرج داشته باشیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان جلسه قرارگاه ستاد مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به روند بیماری و در خصوص چگونگی مدیریت آن در جلسه امروز وزارت بهداشت ابراز نگرانی کرد که این ابراز نگرانی بیشتر در حوزه سرعت بالای انتشار این بیماری در خیز پنجم است که پیشنهاد شد با کمک مردم اقدامات موثری در دستور کار قرار گیرد.

همچنین از سوی دیگر میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور از حدود 77 درصد به حدود 50 درصد کاهش پیدا کرده که این موضوع نگران کننده است و در جلسه امروز تصمیماتی در خصوص تقویت رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور اتخاذ شد.

وی افزود: مقرر شد تصمیماتی که در جلسه ستاد ملی اتخاذ شده است در جلسه امروز قرارگاه تکمیل و همه افراد مسئول در همه حوزه ها اعم از اصناف و فرمانداری و .

جلسات فوق العاده ای را در همه استان ها برگزار و کارگروه هایی برای برخورد با تخلفات تشکیل دهند.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع تعطیلی های پایان هفته جاری اشاره و افزود: پیشنهادی مطرح شده به ستاد ملی که با تعطیلی دو یا سه روزه موافقت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اضافه تعطیلی 3 روزه برای تهران و کرج

پیشنهاد اضافه تعطیلی 3 روزه برای تهران و کرج