مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-18سياسي

قزلسفلی: از نمازی که موجب رشد انسان نشود باید به خدا پناه برد


رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا در کارگاهی پیرامون فلسفه نماز گفت: از نمازی که بالا نرفته، موجب رشد و ترقی نمازگزار نشده و او را به خالق منان نزدیک نکرده است باید به خدا پناه برد.

- ، با شرکت جمعی از امامان جمعه و جماعت، اساتید دانشگاه، مسئولان انجمن های دانشجویی دانشگاه ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی اوگاندا یک کارگاه آموزشی تحت عنوان فلسفه، پیام ها و درس های نماز و نقش سازنده آن در جامعه با رعایت شرایط بهداشتی کرونایی در محل نمایندگی فرهنگی برگزار شد.

محمدرضا قزلسفلی رایزن فرهنگی ایران در کامپالا، پروفسور آدم سبیالا استاد دانشگاه، موسی سوئد موگانزا از دپارتمان ترجمه و نشر دانشگاه ماکِرِره و بشیر بدرو کاسوله محقق، امام جمعه و فعال دینی و کالما محمد عبدالمالک رییس انجمن های اسلامی مساجد و مدارس مناطقی از کامپالا مدرسان کارگاه فوق الذکر بودند که هر یک مسئولیت تدریس ابعادی از نقش سازنده نماز را به عهده داشتند.

سوال و جواب و اهداء کتاب هایی از امام خمینی (ره)، داستان راستان ترجمه شده به زبان ملی لوگاندا بخش دیگری از کارگاه آموزشی فلسفه، پیام ها و درس های نماز و نقش سازنده آنها در جامعه بود.

آدم سبیالا استاد دانشگاه و فعال دینی در اوگاندا با اشاره به فلسفه عبادت گفت: در نماز نکات و اسراری وجود دارد که که رعایت آنها موجب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزلسفلی: از نمازی که موجب رشد انسان نشود باید به خدا پناه برد

قزلسفلی: از نمازی که موجب رشد انسان نشود باید به خدا پناه برد