مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-18بين الملل

کوبا را آزاد کنید مقابل سفارت کوبا در واشنگتن نقش بست


در زمانی که کوبا درگیر اعتراضات گسترده شده است، یک گرافیتی تحت عنوان کوبا را آزاد کنید بر سطح خیابان مقابل سفارت کوبا در واشنگتن کشیده شده است.

- "کوبا را آزاد کنید" مقابل سفارت کوبا در واشنگتن نقش بست در زمانی که کوبا درگیر اعتراضات گسترده شده است، یک گرافیتی تحت عنوان "کوبا را آزاد کنید" بر سطح خیابان مقابل سفارت کوبا در واشنگتن کشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در نزدیکی این نوشته حروف vzla نیز به چشم می خورد که بسیاری معتقدند اشاره به ونزوئلا دارد.

اریکا کانینگهام ، سخنگوی اداره اقدامات عمومی واشنگتن گفت: این گرافیتی به عنوان نقاشی های غیرقانونی تلقی می شوند و توسط ماموران شهرداری و پاکبان ها پاک خواهند شد.

مقامات سفارت کوبا در واشنگتن در بیانیه ای گفتند: به رغم سیاست نظام مند رویارویی و تهاجم آمریکا علیه کوبا، دیپلمات های آمریکایی که در سفارت آمریکا در هاوانا فعالیت دارند همیشه در امنیت بوده اند و هرگز هدف حملات یا دیگر مظاهر نفرت قرار نگرفته اند.

دولت کوبا همین رفتار را از طرف آمریکا انتظار دارد.

کوبا در تاریخ 11 ژوییه سال جاری میلادی با بزرگ ترین اعتراضات خود از سال 1994 میلادی مواجه شد به طوری که تعداد زیادی از مردم کوبا علیه دولت دست به راهپیمایی زده و خواستار انتخابات آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوبا را آزاد کنید مقابل سفارت کوبا در واشنگتن نقش بست

کوبا را آزاد کنید مقابل سفارت کوبا در واشنگتن نقش بست