مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-18اقتصادي

تله کابین در شرف آماده سازی و راه اندازی دوباره است


مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه گفت: استانداردسازی تله کابین گنج نامه در راستای ارتقای سطح ایمنی و افزایش ظرفیت با شیوه های نوین است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه گفت: استانداردسازی تله کابین گنج نامه در راستای ارتقای سطح ایمنی و افزایش ظرفیت با شیوه های نوین است.

سعید ترابیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از گذشت حدود 18 ماه از شیوع پدیده منحوس کرونا بیشترین آسیب به صنعت گردشگری وارد شده و تأسیسات گردشگری در سراسر جهان متأثر از شیوع ویروس کرونا متحمل شکست و رکود بی سابقه ای شد که خسارت آن برخی پتانسیل ها را به طور کلی نابود و برخی را دست و پا شکسته کرد.

وی تصریح کرد: دهکده توریستی گنجنامه با مشارکت شرکت سیاحتی علیصدر که پس از برگزاری چند رویداد مهم بین المللی و ملی و استانی در حوزه گردشگری نظیر نشست سران کشورهای عضو سازمان جهانی گردشگری و سایر جشنواره ها، خود را برای یک جهش معنادار آماده کرده بود که متأسفانه از تشعشعات مخرب شیوع ویروس کرونا در امان نماند و ظرفیت های گردشگری آن دچار ضرر و زیان هنگفتی شد.

ترابیان ادامه داد: بعد از گذران ماه های طولانی از شروع شیوع کرونا به امید جانی دوباره گرفتن در صنعت گردشگری، دهکده توریستی گنجنامه با حداکثر ظرفیت و توان خود برای ارتقای سطح ایمنی تله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله کابین در شرف آماده سازی و راه اندازی دوباره است

تله کابین در شرف آماده سازی و راه اندازی دوباره است