مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-18اقتصادي

توان تولید همه اجزای پیشرانه خودروهای برقی را در داخل کشور داریم


مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) گفت: در ساخت پیشرانه خودروی برقی امروز به مرحله ای رسیده ایم که تمام اجزای داخلی خودروی برقی توسط مهندسان داخلی تولید می شود.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) گفت: در ساخت پیشرانه خودروی برقی امروز به مرحله ای رسیده ایم که تمام اجزای داخلی خودروی برقی توسط مهندسان داخلی تولید می شود.

محمد حسین رفان روز یکشنبه 27 تیرماه در مراسم رونمای از اولین ایستگاه شارژ خورشیدی خودروی برقی در گروه مپنا در استان البرز اظهار کرد: سال 96 از سوی مدیرعامل شرکت مپنا ماموریت پیدا کردیم که وارد حوزه برقی سازی شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: برای ورود به این بحث در مرحله اول یک تیم سه چهار نفره تشکیل شد که خوشبختانه امروز به 100 نفر رسیده است.

وی افزود: این تیم کار خود را در سه محور آغاز کرد که اولین محور طراحی خودروی برقی بود که نتیجه آن به برقی کردن چهار خودرو از سواری تا اتوبوس ختم شده است.

وی توضیح داد: محور دوم ساخت پیشرانه در خودروی برقی بود که امروز به مرحله ای رسیده ایم که تمام اجزای داخلی خودروی برقی توسط مهندسان داخلی تولید می شود.

این مسئول اضافه کرد: محور سوم هم محور زیرساخت بود که بسیار وسیع است که آن هم به دو بخش تقسیم می شود که بخش اول آن سخت افزار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان تولید همه اجزای پیشرانه خودروهای برقی را در داخل کشور داریم

توان تولید همه اجزای پیشرانه خودروهای برقی را در داخل کشور داریم