مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-18سياسي

روحانی و جهانگیری باید درباره نابودی زندگی مردم خوزستان به مجلس پاسخگو باشند


نماینده شادگان در مجلس با اشاره به قطعی آب و برق در خوزستان خواستار پاسخگویی روحانی و جهانگیری به مجلس در این باره و برگزاری جلسه فوق العاده مجلس با این دستور کار شد.

- حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده شادگان امروز (یکشنبه 27 تیر) در جلسه علنی و بعد از قرائت گزارش کمیسیون انرژی درباره با موضوع خاموشی های اخیر و مانع زدایی از صنعت برق کشور اظهار داشت: امروز توقع داشتیم که رییس مجلس و هیأت رییسه جلسه فوق العاده برای بحران آب و برق در خوزستان برگزار کند؛ وضعیت خوزستان به هیچ وجه خوب نیست و من از سال 83 که در مجلس حضور دارم بارها گفته ام ولی انصافا گویا گوش شنوایی در مدیریت وزارت نیرو وجود ندارد.

وی افزود: ما توقع داشتیم آقای قالیباف که در سفر به خوزستان قول دادند مشکل آب شرب این استان را حل کند و آب کشاورزی را ساماندهی کند امروز در اولین دستور برگزاری جلسه فوق العاده برای حل مشکلات اساسی استان خوزستان داشته باشند.

نماینده شادگان تصریح کرد: نفر اول دولت بایستی درباره خوزستان به مجلس پاسخ دهد و به مردم کشور توضیح دهد که چرا این بلاها را سر مردم در آورده است، چه نحوه مدیریت کردن است که مشکلات مختلفی که دولت مسبب آن است را نمایندگان مجلس پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی و جهانگیری باید درباره نابودی زندگی مردم خوزستان به مجلس پاسخگو باشند

روحانی و جهانگیری باید درباره نابودی زندگی مردم خوزستان به مجلس پاسخگو باشند