مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-18سياسي

اهدای 32 هزار دستگاه وسایل سرمایشی به نیازمندان فارس


تعداد 2 هزار دستگاه وسیله سرمایشی به همت خیران و کمیته امداد استان فارس تهیه و به نیازمندان در این استان اهداء شد.

- ایسنا/فارس تعداد 2 هزار دستگاه وسیله سرمایشی به همت خیران و کمیته امداد استان فارس تهیه و به نیازمندان در این استان اهداء شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، در مراسم رزمایش نسیم مهرورزی، و اهدای وسایل سرمایشی به نیازمندان، اعلام کرد: این پویش در راستای کمک های مومن و مومنه و برای کمک به نیازمندان استان راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد فارس، محمد بذرافشان با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده خانوارهای تحت حمایت این نهاد عدم تهیه وسایل سرمایشی و لوازم خنک کننده در فصل تابستان است، افزود: از این رو به همت خیران استان تعداد 2 هزار وسیله سرمایشی شامل کولر آبی، کولر گازی و پنکه تهیه شده که بین نیازمندان استان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس همچنین گفت: هزار دستگاه وسیله سرمایشی از تعداد مذکور ویژه ساکنان مناطق محروم استان مناطق محروم استان در نظر گرفته شده است.

بذرافشان با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد 176 هزار و 472 خانوار با جمعیت 355 هزار و 499 نفر تحت حمایت این نهاد هستند، تصریح کرد: از این تعداد 79 هزار و 601 خانوار با جمعیت 167 هزار و 439 نفر در مناطق محروم با ضریب 6 تا 9 زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 32 هزار دستگاه وسایل سرمایشی به نیازمندان فارس

اهدای 32 هزار دستگاه وسایل سرمایشی به نیازمندان فارس