مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-18اقتصادي

معرفی تولید کننده درب منهول و منهول پلی اتیلن


منهول یا همان آدم رو، یک تونل یا گودال عمودی است که در زیر زمین و برای جمع آوری و دسترسی به شبکه های انتقال فاضلاب شهری و خانگی و تاسیسات آب، گاز، - برق و مخابرات استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پایپ ایران، منهول می تواند از جنس سنگ، پلاستیک، آجر، فایبرگلاس و یا پلی اتیلن باشد و در انواع پروژه های فاضلابی و شبکه های مختلف شهری مورد استفاده قرار بگیرد.

حداقل قطر منهول باید 500 میلی متر باشد تا یک آدم بتواند به راحتی از داخل آن عبور کند و زیر زمین برود.

درب منهول که به آن دریچه منهول و دریچه آدم رو نیز می گویند، در سیستم های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی و سیستم های آبرسانی استفاده می شود و روی منهول های فاضلاب در خیابان ها، پیاده روها و پارکینگ ها قرار می گیرد.

درب منهول از جنس های مختلفی نظیر کامپوزیت، نانو کامپوزیت، پلاستیک فشرده، چدن، بتن، آهن، فولاد، پلیمر و پلی اتیلن ساخته می شود.

دریچه منهول از یک قاب و یک درب ساخته شده و در برابر انوع مواد شیمیایی و مواد اسیدی مقاوم است و دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود.

پرکاربردترین و پرمصرف ترین نوع منهول و درب منهول از جنس پلی اتیلن می باشد زیرا پلی اتیلن از خواص فیزیکی و شیمیایی خارق العاده ای برخوردار است و برای ساخت منهول و درب منهول بسیار عالی و مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی تولید کننده درب منهول و منهول پلی اتیلن

معرفی تولید کننده درب منهول و منهول پلی اتیلن