مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-18سياسي

شهردار شیروان برکنار شد


شورای اسلامی شهر شیروان صبح امروز شهردار شیروان را از سمت خود برکنار کرد.

- رییس شورای اسلامی شهر شیروان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برکناری شهردار شیروان با نامه رسمی ما با فرمانداری شیروان و اداره کل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری خراسان شمالی انجام شد.

نجف روشن با اشاره به تعداد آرای موافق برای برکناری شهردار گفت: در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر با حضور شش عضو برگزار شد، پنج نفر از اعضا با برکناری شهردار موافقت کردند.

وی افزود: شب گذشته به شهردار مهلت دادیم تا از سمت خود استعفا دهد اما به رغم اطلاع از این موضوع خودداری کرد تا به خاطر منافع مردم تصمیم بر این کار بگیریم.

رییس شورای اسلامی شهر شیروان با اشاره دلایل برکناری شهردار گفت: عدم تکریم شهروندان، عدم توجه به تصمیمات شورا و مرخصی های هماهنگ نشده، عدم تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی، انحراف بودجه و.

از جمله دلایل ما برای برکناری شهردار بود.

وی تاکید کرد: نارضایتی اعضای شورا به حدود یک سال و نیم پیش باز می گردد و برای رفع این موارد دو بار جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد اما مشکلات مرتفع نشد.

روشن ادامه داد: با همراهی اعضای شورا بلافاصله بعد از برکناری شهردار، مرتضی رضوانی معاون سابق خدمات شهری شهرداری شیروان را به عنوان سرپرست شهرداری منصوب کردیم تا امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شیروان برکنار شد

شهردار شیروان برکنار شد