مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-18ورزشي

حجتی؛ مربی فانکشنال ملی پوشان ورزش فارس شد


میثم حجتی، بازیکن سابق فوتبال فارس و ملی و از مربیان بدنسازی، به عنوان مربی فانکشنال ملی پوشان ورزش استان فارس انتخاب شد.

- ایسنا/فارس میثم حجتی، بازیکن سابق فوتبال فارس و ملی و از مربیان بدنسازی، به عنوان مربی فانکشنال ملی پوشان ورزش استان فارس انتخاب شد.

پایگاه ورزش قهرمانی فارس با هدف بالابردن آمادگی ورزشکاران این استان خصوصا ورزشکاران ملی پوش در رشته های مختلف، میثم حجتی، مربی جوان و با دانش فارس را به عنوان مربی فانکشنال انتخاب و معرفی کرد.

میثم حجتی، که مدت هاست در کسوت مربیگری به فعالیت در زمینه ورزش مشغول است، پیش از این در تیم های ملی و لیگ برتری فوتبال، حضور داشته و از فعالان رسانه و خبرنگاران ورزشی استان فارس نیز محسوب می شود.

حجتی اکنون در پایگاه ورزش قهرمانی استان فارس، تمرینات کاربردی ورزشی نخبگان، ملی پوشان و استعدادهای برتر ورزش فارس برای حضور در بازی های آسیایی بزرگسالان و جوانان، المپیک.

جوانان و المپیک پاریس را هدایت و نظارت خواهد کرد.

مدیر پایگاه ورزش قهرمانی استان فارس در این خصوص گفت: این پایگاه که زیر نظر معاونت توسعه اداره کل ورزش و جوانان این استان فعالیت می کند، فعالیت های علمی جامعی برای ورزشکاران رشته های مختلف پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجتی؛ مربی فانکشنال ملی پوشان ورزش فارس شد

حجتی؛ مربی فانکشنال ملی پوشان ورزش فارس شد